• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Rockers kontokredit

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Hej! Jag försökte hitta svar på ifall Rockers, nuvarande Bynk, tar full UC eller "mini UC"
Är det någon i forumet som nyligen ansökt om deras kontokedit och vill dela med sig av info?
Jag funderar på att eventuellt söka men vill ogärna att en förfrågan blir registrerad.
Admin får gärna flytta på min tråd ifall den hör hemma någon annanstans. Stort tack!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Hej! Jag försökte hitta svar på ifall Rockers, nuvarande Bynk, tar full UC eller "mini UC"
Är det någon i forumet som nyligen ansökt om deras kontokedit och vill dela med sig av info?
Jag funderar på att eventuellt söka men vill ogärna att en förfrågan blir registrerad.
Admin får gärna flytta på min tråd ifall den hör hemma någon annanstans. Stort tack!
Jag sökte ju igår em fick 20,000 beviljat och de tog mini uc . Jag har 15 i ucrisk och 13 ff
 

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Jag sökte ju igår em fick 20,000 beviljat och de tog mini uc . Jag har 15 i ucrisk och 13 ff
Tusen tack! med andra ord så registerades inte ngn förfrågan på din UC och förändrades ditt kreditbetyg efter att dem gjorde mini uc?
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Betyget ändrades inte har fortfarande 15 i risk på uc
 

Jinnarparen

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
30 Juni 2020
Meddelanden
217
Mottagna reaktioner
72
Poäng
217
Fast bara för betyget inte ändras så innebär inte det att man ändå kan få en ny ff.. har varit med om det ett par gånger att man fått en ny ff men betyget inte har ändrats..
 

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Hmm.. vad knepigt att det inte verkar vara konsekvent för ifall en full UC tas eller inte.. Jag avvaktar nog tills jag vet med säkerhet att det är en mini uc. Tack för att ni delar med er av era erfarenheter :)
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Jag fick en mini uc hur som helst så sånär det olika
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp